Alla Snubbar Vill Ju Vara Katt

Aahheh tja.
Väntar på att datorn ska ladda klart lite bilder. Dricker varm choklad. Äter wasabinötter, dessa älskade wasabinötter. Nyinköpta. Saliga.
Känner mig lite smått yr. Har väl stirrat på en datorskärm för mycket under dagen.
Donneronsdag byttes mot Donnertisdag, jag och Lovisa invaderade Miranda och åt scones, drack te och försökte jobba engelska. Jag tog ungefär åttio kort på Mirandas galna katter. Mötte upp Shelly. Åkte hem till mig. Åt mackor. Väntade på Persson och William som till sist dök upp. Utan böcker men med dåliga (läs: tyvärr ganska roliga) skämt på lager. Vi satt i två timmar utan att göra nåt särskilt vettigt. Alla åkte hem. Jag hällde upp wasabinötter i en skål. Satte mig här. Låter fingrarna producera lagom mycket ordbajs.
Yr och förvirrad. Känner jag mig. Nej, inte bara förvirrad. Mer... verklighetsdistanserad. Yup, där har vi det. Verklighetsdistanserad. Känns som jag går omkring lite som i en dröm. Känner igen det här sen ett par veckor tillbaka, men verklighetsdistanserad är ordet. Vet inte vad det betyder. Bryr mig inte. Äter mina wasabinötter och dricker min choklad och och är nöjd. Pillar med bilder, är jättenördig och nöjd. Lyssnar på musik. Och är nöjd.
Audioslave och Photoshop. Making my day.

Kaspian

Alfons

Lack Kaspian ahhaha

Alfons. Uttrycket chilla på plugget får en ny innebörd.

Dagens lilla glädje-grej: att sitta på Järntorget med skinnjacka och solglasögon och bli varm in i själen av solen.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0