Sjukt Ynklig

Herrejesus.
Har tillbringat en hel dag i soffan. Tror aldrig att jag har gjort det förut. Gick upp och stekte pyttipanna kring lunch, började lipa av ren utmattning. Kollapsade i soffan igen, har knappt rört mig sen dess, orkar inte ens kravla tillräckligt nära teven för att byta kanal.
Och jag är bara förkyld. Inte ens riktigt sjuk. Tycker bara så jävla synd om mig själv.
Har ingen aning om när jag kan dyka upp i skolan. Kanske fredag. Förhoppningsvis. Tills dess ska jag äta kladdkaka och dricka te. Och se på film. Mjao.

Kommentarer
Postat av: lisen

Ät kladdkaka. Drick te. Var ynklig. Och krya på dig! Det saknas ett kopparrött hårsvall i klassen.

2011-03-23 @ 11:28:28
Postat av: Miranda

Krya på dig lille erper <3

2011-03-23 @ 21:33:18
URL: http://enpratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0