En Dag Som Idag Som Idag Etc

Idag stannade en buss i en söndertrafikerad korsning bara för att släppa förbi mig.
Idag har jag sett en film som fick mig att gråta.
Idag har jag ätit sjukt god sushi.
Idag har pianoelevflickan varit så jävla duktig att jag satt och hoppade i stolen.
Idag har jag gått omkring i skinnjacka och lyssnat på hårdrock.
Idag har jag gått vidare.
Idag har jag blivit bländad av solen.
Idag blev hela spårvagnen engagerad när en liten tant ramlade i mittgången.
Idag har jag velat bestiga Mount Kenya.
Idag har jag suttit på bussen med en livekonsert som ekade i huvudet.
Idag har jag besökt en annan civilisation i rummet bredvid.
Idag har varit en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0