Baloo Hade En Poäng

När människor ger energi istället för att ta den blir jag så jävla glad. Lite tacksam, varm. Fuzzy.
Att ha Marcus bredvid sig i soffan, spelandes egenkomponerad överjävligt go mysmusik. Att Lisen somnar till Casablanca. Att Hedda och Miranda stannar sent och bakar kladdkaka. Att logga in på Spotify och se att musikpolaren Christian skickat en cool låt.
Just nu känns det konstigt att världen nånsin har framstått som nåt annat än...
Fan, jag vill komma på nåt bra här. Spårvagnsleenden. Bussberöring. Kladdkakevärme. En lekplats för de som ser det. Skulderblad i kvällsljus. Nybäddad säng. Eller nåt annat djupt och poetiskt. Men vafan, jag håller det kort: just nu känns det konstigt att världen nånsin har framstått som nåt annat än jävligt fin.


Nu: tandborste. Förresten, in an unrelated note, så såg jag precis ett rådjur gå över gatan. Det var fint.
Och Lisen - gå och lägg dig!

Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: lisen

Fint att få energi ifrån dig med! Och jag ska sova. Snart. Snart. Om en kvart. Halvtimme.

2011-01-03 @ 01:43:09
Postat av: Marcus

Tack för myskvällen, behövdes verkligen och jag är lite kär i din gitarr. Kanske dödar dig lite och får dina päron att testamentera den till mig :)



Ps. Har den bilden som bakgrund på datorn :) Ds

2011-01-03 @ 15:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0