Mintpuss?

Sitter i sängen inburrad i ett hav av kuddar och filtar och papper. Knaprar mintkyssar (godis, alltså, inte kyssar med mintsmak. Undrar hur man skulle knapra kyssar? Låter inte särskilt behagligt hur som helst). Köpte dem det första jag gjorde efter att ha kommit ut från tandläkarmottagningen i eftermiddags. Bara för att, liksom. Nån sorts revolt mot tandläkarkärringen som bara muttrade när jag skrek till när hon stack hål på tandköttet med ett spetsigt litet mordvapen.
Den här dagen sög. Lämnar det så.
Men den blev så mycket bättre efter att ha läst en liten uppmuntrande Lisen-kommentar, käkat mintkyssar och lyssnat sönder Hannahs feel good-lista. Har skrivit klart kladden till retoriktalet imorgon (det sista!!) och måste bara göra stödord av det hela. Ska väl gå. På nåt vänster.
I övrigt har jag märkt idag att det inte var så farligt med livräddning med skolan. Man bara släpade en docka fram och tillbaka och plaskade runt lite. Rätt okej. Förutom att det var svinkallt. Men som sagt. Helt okej.
Jag behöver bara sova mer.

Dagens lilla glädje-grej: att lyssna på Joakim&Joel och inte kunna låta bli att bli lite glad, trots min självdestruktiva hjärnas ihärdiga försök.
20 dagar till syster ysters återkomst.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0