Houston, We Have Lift-Off

Jaja. Bara för att jag inte har nåt annat att göra (förutom att städa). Så blir det väl ett litet hallå-inlägg ändå.
Hallå.
Har egentligen mest kvar att fixa till slutsatsen och göra fotnötter på Tommyinlämningen. Men behöver diskutera skiten med min mor. Och hon är upptagen. Så jag degar på chillet på grillen.
Ikväll skulle jag ha gått på spelning och träffat fab-5. Hade taggat järnet. Men syster ysters plan har äntligen tagit sig iväg, och mor och far ska åka till Köpenhamn och hämta hem henne. Känner inte att jag inte kan hänga med, för en massa olika anledningar, av vilka den främsta är att jag verkligen vill med.
Hon kommer säkert vara galet jetlaggad, skittrött och halvpepp på att svara på alla våra frågor. Men ändå. Syster yster kommer hem, liksom.
Så om nån timme drar vi. Sex timmars bilresa på en kväll.
Vild och galen helg, det här.

Fab-5, I'm sorry. Får ta det nästa helg. Saknar er.


Dagens lilla glädje-grej: att sova tio timmar och vakna totalförvirrad men väldigtväldigt utvilad.
0 DAGAR TILL SYSTER YSTERS ÅTERKOMST!
Sweet dreams <3

P.S. Om jag inte syns till så mycket i skolan de närmaste dagarna så vet ni kanske varför. Bara en varning. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0