Det Är Jag Som Är Göteborgs Energi


Att jämföra en röd färg med tomater är lite uttjatat. Men jag gjorde faktiskt det. Och mitt hår är bra precis lika rött. Lite mörkare, men fortfarande brutalt, lysande in-your-face-rött.
Tanken var att det skulle bli rödbrunt. Lite kopparchokladfärgat, ungefär.
Meneh.
Tja.
Det här är kul, det också.


Var ute och fotade med pappa imorse. Helt jätteokej. Solljus, iskristaller, kameraklick och myspappa.
Igår var: kompistillstökad säng, sovskjorta och eldrött hår. Mysmusik på låg volym och sist tandkrämssmak i munnen. Kvarglömda smycken. Lite dimma utanför fönstret, fem grader kallt. Nedbrunna ljus och vetesäck i famnen.
Ikväll är: uppfuckat huvud, pastasug och sötsug och filmsug.

Dagens lilla glädje-grej: att vakna och tänka mitt täcke känns som en varm maräng.
8 dagar till syster ysters återkomst.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0