Warmer Than Heaven

En sån där dag.
Blev väckt, gick upp stängde dörren somnade om. Hade ont i huvudet hade sovit förjävligt två nätter i rad ville inte vara med. Ville inte vara ensam på låtskriveriochinspelning och har fortfarande ingen litterär gestaltning-idé. Prioriterade sovmorgon och långfrukost. Tog Ipren, drack O'boy och såg på skitfilm med Patrick Dempsey. Klockan är snart ett och jag har inte gjort nåt vettigt alls och älskar det. Ska ta mig iväg till gymmet om ett tag, kanske göra lite engelska. Kanske. Eller så går jag ut och fotar.
På tal om foto. Jag kommer glömma säga det här till Predan, men vad sägs om kultursommarjobb med foto? Vet att du vill. I alla fall att jag gör det. Sök.

Jag kommer kanske göra såhär några gånger framöver. Ta en sovmorgon då och då, banga lite fler lektioner än jag kanske borde. Men det är så jävla skönt. Och om det är det som krävs för att jag ska orka med de lektioner jag faktiskt är i skolan, så so be it. Jag är alldeles för ambitiös för att låta mina betyg fara rakt åt helvete, men lite åt helvete kan de få fara. Har hört att det är varmare där. Kanske gör det till och med att min nedfrysta studiemotivation tinas upp lite? Vet vet.
Det är det här som händer i mitt liv just nu. Studieförlamning och vansinnesjakt efter nåt sätt att komma runt den. I väntan på varmare vårdagar släpper jag betygen lite, lite närmare helvetet.
Säg att jag gör rätt. Säg att det är okej. Säg att det inte är nåt fel på mig.


Dagens lilla glädje-grej: att hitta en ny knarklåt (Razorlight – Golden Touch - Full Length, om någon undrade).
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du gör rätt. Det är okej. Det är inget fel på dig.

2011-02-22 @ 21:21:44
Postat av: Miranda

whaaa jag vill också söka till sånt kultursommarjobb, vilken grej!!!

2011-02-22 @ 21:27:07
URL: http://enpratstund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så rätt. Så okej. Funderar på att dra på mig shortsen och hänga med neråt.

2011-02-23 @ 09:27:55
Postat av: Anonym

/shelly

2011-02-23 @ 09:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0