Sjukt Go Morgon - Eller?

Sitter i skolan. Det känns inte riktigt bra. Har precis gjort ett tappert försök till uppsatsskrivning, måndag morgon, koffeindarrig och oförberett nervös. Det tog en timme och trekvart att skriva mina två sidor, ungefär. Vi hade tre timmar på oss. Jag använde hälften av tiden. Just nu sitter resten av klassen och hetsar i datasalen. Det känns inte bra. Nånting gick fel. Men kan inte komma på vad. Skitsamma. Sitter i ett litet undanskymt rum med några som fortfarande skriver. De är nervösa. Lite hetsiga. Det luktar brända hjärnceller i hela rummet.
Jag hatar plugg. Älskar att ha Spotify i mobilen.

Kommentarer
Postat av: mami

ja du ÄR tapper, darling! Men är det verkligen kass det du skrev? Kanske är det faktiskt good enough? Anyway - du är bäst, och det bästa jag har!

2011-02-07 @ 12:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0