Jahopp.

Miljömedveten ska man vara, konsumtionsmedveten, secondhandmedveten.
Och just därför är det så gött att frottera sig totalt i good old fashioned shoppande. Har idag inhandlat tre par tights, en klänning, en kjol, en halsduk, en foundation och en stor skjorta/tunika.
Sen mår jag lite dåligt över mig själv, också.

Och så börjar jag bli nervös inför söndag, trubadurslam. Ähum. Var inte alls nervös för ett par dagar sen.
Sen började alla fråga mig om jag var nervös.
Oj, tänkte jag, finns det nåt att vara nervös över.
Och så blev jag det.
Shait. Hojojoj.

Annars har jag faktiskt inte så mycket att säga. Är just nu inne i en fas när jag liksom är mer sugen på att leva livet än att skriva om det.
I alla fall, igår var jag på Kapten Röd och sen på café och hade det lite löjligt trevligt, och idag ska jag på Hannahs tjejmiddag och imorgon ooooh shiiiiiit näe, det tar vi en annan dag.
Det är min helg, hur som helst.


Toodeloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0