Like The Läge, Aight?

Lagg.
Laa-
gg. lag
-g.
Mitt huvud kan inte ta in mer. Har jobbat med samma JÄVLA samhällsarbete så JÄVLA länge och det är så JÄVLA jobbigt och jag är så JÄVLA trött på det och imorgon har vi det JÄVLA seminariet -
- och sen är det över.
Satt kvar i trekvart efter skolan med Emmi och gick igenom det sista. Slet oss i håret och skrek. Kladdade ner några anteckningar. Letade lärare. Hittade ingen och skrek lite mer. Skrattade hejdlöst.

Igår fick jag höra att jag "är ju en typisk Håkan Hellström-person".
Kej.
Så fick jag också höra idag att jag "har blivit så jääävla kaxig!".
Kej.
Ja.
Faktiskt.
Det har jag. Och precis som jag svarade, "det kanske är på tiden eller?"
Visar bara på att jag inte är statisk. Jag är en människa och människor förändras. Så fort man har bestämt hur någon/något är så börjar det förändras.
Det enda som är konstant är förändring.
Men faktiskt. Jag har verkligen börjat kaxa upp mig. Och jag vet att det är ovant (för vissa i alla fall) och jag vet att det kan kännas skrämmande (för vissa i alla fall). Dessa vissa som inte är så bra på att hantera förändring.
Synd, synd.
Whatcha gonna do 'bout it?



Dagens lilla glädje-grej: att sitta på en utflippad franskalektion med en kopp varm choklad och den största halsduk världen nånsin skådat och titta på en våldsam regnskur utanför fönstret.
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är bra Lisa, man behöver vara lite kaxig ibland ;)

2010-10-30 @ 20:33:46
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0