Tom I BolleN

Alexi Murdoch i högtalarna och en inte alls särskilt försynt huvudvärk utan snarare en jävligt kaxig huvudvärk. Mattehat och tunga ögonlock.
Men få saker botar PTSD (Post Traumatic Stress Disorder) från matte - ja, vi hade prov idag - lika bra som en liten påse gifflar och en kopp varm choklad.
Och en alvedon.
Vad vore livet utan värktabletter?
Så jag sitter och nibblar på vetebröd i miniformat och drar händerna genom håret lite för mycket och funderar på om mitt retoriktal verkligen är klart och om jag i så fall borde börja på litterär gestaltning-läxan som jag dock inte har fattat helt och inte riktigt orkar göra och om jag i fall borde gå till gymmet men så har jag ju precis käkat så det går ju inte och då borde jag kanske fortsätta på talet. Om det nu inte var klart.
Så jag sitter vid facebook istället.
Ger upp och fotar ingenting ett tag. Typ... mina ben.
Tänder alla lampor jag hittar eftersom min taklampa pajat igen.
Pajar ett halsband.
Kommer på att om jag inte kommer på nåt annat att göra så finns det alltid en ogjord franskaläxa att leka med.
Skrattar.


Dagens lilla glädje-grej: att sitta och titta på de små dammkornen som i solljuset flyger runt i slow motion mitt på en fullsatt buss.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0