Och Jag Kommer Inte Hinna Till Vagnen


Exakt 16.00.
Mätt på scones till lunch och snurrig i huvudet av Bob Hanssons
radbrytningar
och svordomar och könsord och helvete
och trött av fyra timmars samhäll och vindruvor i blå djup tallrik som syster yster hatar och kvarglömd sylt på stenbänken. Sen misslyckad och småledsen franskaläxa och så kanske det egentligen heter franskläxa kom jag på och så headbangar jag vid datorn för att få luft i håret och varför
i hela
helvete
är det så många sidor om Kina i Nordisk Familjeboks andra utgåva?
Och så ska jag gå och hoppsan och blev kort sagt jävligt glad
av Bob Hanssons
radbrytningar
och för att jag tror jag sprider glädje.
Eller gjorde.
Eller vill.
Och så tallrik med syltfläck och halsfrost på skrivbordet och halleluja liksom.


Kommentarer
Postat av: HILDA

LIIIISA!

Bytte värdfamilj för att det inte funkade så bra helt enkelt. Trivdes inte, så jag tänkte att jag ville prova om det var bättre någon annan stans. OCH DET VAR DET SKA DU VETA! :D Trivs så sjukt attans bra med min nya familj!



När klockan e 12 hos mig så är den 6 hos dig. kanske funkar nästa helg?

Miss you, missy! <3 hare fint tills vi hörs igen

2010-10-25 @ 02:16:50
URL: http://hildaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0