Weekendtrip Och Lyx Och Hej

Carla Bruni och hår som luktar knas och mjuka fingertoppar och småkalla fötter och seg i huvudet och lite laggig dator. Varit på spa och sovit framför en brasa och simmat runt med pensionerade högljudda värmlänningar och haft det helt jävla okej.
Packar och städar och pluggar och installerar fotoredigeringsprogram samtidigt vilket betyder att jag inte gör något av det utan flummar ut och hamnar vid facebook eller bloggen.
Right. Så imorgon då klockan sju (ja, på morgonen. Ja, det är omänskligt) lyfter planet mot Sundsvall av alla ställen på jorden där mina farföräldrar bor. Tanken är att tillbringa helgen hos dem och komma hem på söndag kväll lagom till söndagsångesten och plugghetsen. Mys ändå.
Gårdagen tillbringades på tennisbana och i bastu med Alice och Petra och i utmattande/uttömmande telefonsamtal med Oscar innan Grey's Anatomy och chailatte med syster ysters snedtrampade mystofflor.
Dessutom vill jag smärtsamt gärna åka till Berlin och fota sönder stan. Jag och Lisen har en plan. En mycket bra sådan. Vill så gärna att jag knappt kan sitta stilla och JAAAAA NU HAR JAG NIKONS DEMOVERSION FÖR FOTOREDIGERING HOJJABAJJA nu försvinner jag ett tag här.


Dagens lilla glädje-grej: att tillsammans med mamma flina fuckit och boka biobiljetter.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0