En Lisa För Ögat

Skypesamtal med Alice och nyfärgat hår som ser ut som småmöglig morot. Mörk...rött...brunt. Typ. Men, eh... tja. Annorlunda i alla fall. In med det nya, ut med det gamla, hej ÅÅGUST Strindberg. Eller hur det nu var. Kanske inte alls Strindberg, kom jag på.
Äh.
Har haft en fin helg.
Kollat på film hos Vidar med diverse folk, lagat totalt improviserad middag (ja, jag är stolt, i och med att jag brukar bränna vid allt utom pyttipanna) med barndomsvännerna och fotat dem med galet smink.
Och idag har jag färgat håret. Som ser ut som en möglig morot. Men okej.

Såhär blev det ungefär:


Fast lite mindre orange, och lite mörkare. Och skevare. Här ser det bara ut som en morot.
Och ja, jag ser ut som ett retard, that's not the point. Det är håretttt som är i fokus här.
Hohohoho.

Dagens lilla glädje-grej: att för en gångs skull träffa hela vår klass samtidigt.
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: emma

Like it! Gissar att du har redigerat den lite, förstärkt kontrast och mättnad kanske...? ;) Och bilden på Hannah (är dt verkligen hon?!) i förra inlägget gillar jag med, det ser proffsigt ut! Gissar att du tog fotona? ;)ÄLSKLING MIN

2010-11-23 @ 09:57:37
URL: http://youcancallmeemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0