Knark

Jag skulle vilja spara doften av blöt, varm asfalt, nyklippt gräs och jord och de små försiktiga löven på träden som ser ut som en grön skugga; det skulle jag vilja spara i en liten låda och ta fram när det är två grader och regn. Eller när allting känns skit. Då kan jag bara öppna min lilla låda och sniffa lite vår.
Idag är jag frustrerad och stressad. Men det är ingenting lite Fanfarlo och varm choklad inte kan råda bot på.
I övrigt tuffar låtskrivandet på och gitarrfingrarna börjar bli ordentligt hårda och jag gillar't och sånt. Suger fortfarande. Men har ganska kul ändå. FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD.

Tycker lite att Melissa Horn är en liten liten aning för bra:
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan 
Och mitt i allt så ska man vara sann 
Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler 
Och samlat damm på min gitarr 
För allting jag skriver blir ändå för kort 
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Men man kan hur som helst ha kul med syster yster och klättra i träd.


Dagens lilla glädje-grej: att inse att livet kan delas in i olika delar, och att det väldigt väldigt sällan är så att alla rasar ihop samtidigt. Alltså är livet bara inte perfekt - men det visste vi ju redan. Så dä ä lunch.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0