Upprepning och hack i skivan

Har lite grann gett mig själv sommarlov nu. Sure, vi har kvar några grejer, men ärligt talat - det är bara två veckor kvar. Följaktligen bangade jag att plugga lite idag (I love Donneronsdagar) och tog istället sovmorgon och gick sedan på stan med Hedda efter att ha kilat förbi LM och stirrat lite på Karins übersnygga (!!!) nya frisyr. Ska själv klippa mig om ungefär två veckor. Har bestämt mig nu. Håret ska av; ska klippa mig ungefär axelkort. Tappar väl en cirka tre decimeter då. Fuck yeahehehe.
Annars har jag idag gjort en världsomvälvande semifreddo som just nu står och fryser i frysen. Man vispar grädde och matlagningsyoghurt, häller i maränger, lemoncurd och hackad choklad. Jag skojar inte, det blir sjukt gott. Det gör mig så glad.
Kärlek. Jag har inget annat att säga idag. Bara (inte så bara) kärlek. Vågar mer och mer lita på att det är okej att inte kunna allt och vara bäst hela tiden, och att det finns folk som älskar mig ändå.


Dagens lilla glädje-grej: att sitta på en solig trappa och haka i gem i varandra till ett vansinnigt långt och fint halsband.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0