Varm och nöjd som fan

Sitter på altanens trägolv och laddar in bilder från dagens fotoexpedition i Linné med Miranda. Fötterna värker av skoskav (tog ett par ballerinaskor som jag inte använt på ett år, klyftigt) och... yes, har lyckats få en mer eller mindre tydlig bonnabränna. Mycket snyggt. Pappa står och grillar en bit bort och det är sjukt varmt. Åt Lejonet och Björnen-glass för första gången i år och gottade mig åt alla svettiga Göteborgsvarvet-löpare. Verkligen sjukt go dag. Vaknade tolv, rensade rabatter i en halvtimme, tog en dusch och stack ner på stan. Kom hem nu och ska käka grillat. LG, liksom. Life's Good.
Geografin har jag dock inte alls jobbat på idag. Men det är okej, för det är sommar. Och jag mår så jävla oförskämt bra. (Bortsett från äckel-hostan som är kvar, men den räknas inte.)
Jag skulle vilja spruta in lite ren lycka i skärmen så att den lyser ut på alla som läser. *Fzzzzzzzt.*


Dagens lilla glädje-grej: att för en gångs skull känna mig helt i balans och nöjd som fan.
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

AHAHAHAHAHHA okej snälla ta bort den bilden hahahahaha fy :( men helt galet mysig dag!!!!

2010-05-23 @ 10:37:02
URL: http://enpratstund.blogg.se/
Postat av: Miranda

jag ser ut som en råbarkad brottsling som rymt från ett fängelse nära dig...... eughhh

2010-05-23 @ 10:38:03
URL: http://enpratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0