Taoismens hemlighet

Klar med geografin, frågetecken? Omöjligt, frågetecken? Jag går emot naturlagarna, utropstecken! Jag tror fan jag är klar ändå, punkt.
Så efter att Hilgus kommit hit och pluggat (vi hade bara en lektion idag, och vi prioriterade inte den) och vi käkat lunch med Alice drog jag ner till Slottsskogen med Hedda, en filt och en påse gifflar. Vi låg på gräset och gjorde inte särskilt mycket alls. Ganska nice. Snart kommer jag kunna ha det så praktiskt taget varje dag. Helt sjukt, ju. Och alldeles... alldeles underbart. Utropstecken.
Nu lyssnar jag på Heddas übermys-spellista och försöker att inte tänka på att vi har musikuppspel imorgon. Känner mig kanske inte sådär jätteförberedd och har mest ångest för det.
Annars är jag töntigt glad. Det blir bara tydligare och tydligare: livet är ganska fint, ändå. Man glömmer det ibland och det är helt i sin ordning, så länge man kommer på det sen igen. Det är trots allt fint och rätt kul. Inte perfekt, men jävligt bra.


Dagens lilla glädje-grej: att med ett ondsint garv klicka ner geografiarbetet för gott.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0