Tajming är inte min grej

Sitter i mitt stökiga rum och tycker synd om mitt förkylda jag. Är så sjukt jävla trött och svag och hostar nåt enormt. Tror jag har en liten släng av feber och går på alvedon och hostmedicin. Världen går fan under, asså.
FYI, det går inte att plugga när man är sjuk. Följaktligen sitter jag med öppen mun och halvslutna ögon och stirrar på skärmen och stressar upp mig utan att kunna tänka ordentligt. Prickade en jävligt bra tid att bli sjuk på... not. Måste verkligen göra bra ifrån mig i praktiskt taget alla ämnen nu men är bara sugen på skräpmat och film. Samtidigt, det får gå som det går. Jag kan inte hjälpa att jag är sjuk, och jag blir inte till en sämre människa om jag "bara" skulle få VG i nåt. Jag tror jag överlever det med.
Tycker det ska bli kul om två veckor. Öppen Scen vid Björngårdsvillan (jag och Oscar ska köra Hero of War) och syster yster tar studenten. Har sjukt svårt att fatta det. Syster yster är fortfarande femton år och pluggar in alla afrikanska länder inför ett geografiprov. Hon är inte arton, tar studenten och åker till Kina. Fan heller.
Jag kan inte tänka. Aaargh.

Ungefär såhär känner jag mig.

Ungefär såhär känner jag mig.
(Går)dagens lilla glädje-grej: att få ett samtal av en vän som bara undrar hur jag mår.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0