Hurra!

Vill väldigt gärna säga något. Helst smart och insiktsfullt eller bara fint, men jag kommer inte på något. Så istället bjuds det idag på en kort uppdatering: 
Franska nationella idag gick inte bra. Inte alls så hårt åt helvete som jag hade trott, men med det inte sagt att det var lätt. Det säger nog mer om mina förväntningar; eller brist på dem. Men nu är det bara muntliga kvar. Bortsett från matte, geografi-, samhälls och svenskainlämning och musikuppspel och idrottsprov. 
Mendetärjuintesåjättemycketochjagärlugnochsansad, ingaproblemlivetleker. 
Jag, Hilda och Miranda stack lite tidigare från matten, och på vagnen hem träffade jag på Alice, och vi stack hit och bakade scones. Med sirap på. Favorit i repris. Smarrigt värre.
Och nu skiter jag i att plugga matte, och hoppas på att jag kan tillräckligt inför idrottsprovet. Blir säkert bra. Bryr mig inte om skolan men gör det ändå och, hm, tja. 
Inhandlade igår ett jättefint munspel för 50 spänn av en jättefin gammal halvdöv gubbe, och köpte födelsedagspresent till Alice. Mycket nice.
Och nu funderar jag allvarligt på att ta en liten cukeltur. Eller om jag gör det efter maten. Får se. Just nu har jag inga jättestora problem. Skulle vara att mina fingrar gör ont för jag har spelat en massa gitarr eftersom mamma och hennes polare ockuperade området runt pianot så jag inte kunde spela. Sadface.
Förresten så fyller Miranda år idag. HURRAAAAAAA! 



Dagens lilla glädje-grej: att ramla ihop i trappan av skratt till Mirandas (överbra) imitation av Evan Baxter. 
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

HAHAHAHAHAH taaacckk!!

2010-05-11 @ 12:17:28
URL: http://enpratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0