Hej jag är flitig

Ser fram emot imorgon. Då är inlämningen inlämnad och jag ska träna för första gången på vem vet hur länge och sen träffa Alice på kvällen och, tja, sova. Eller nåt.
Drog Air för sångläraren idag. Hon gillade den. Ska artikulera mer så kommer den säkert bli awesome på uppspelet om nån månad.
Sol sol sol sol sol sol sol sol. Satt på kajen en halvtimme idag med Hedda och solade. Sol sol sol sol sol gillar jag. Och hatar historia jävla idioter till nazister och det är deras fel att jag måste skriva det här fucking arbetet usch usch usch och det är intressant egentligen men jag är sjukt trött på att plugga och vill bara spela gitarr och piano och sola.
En månad kvar. Kötta nurrå.


Air.

Dagens lilla glädje-grej: att mitt laggiga fönster äntligen går att stänga normalt.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0