Sång för Ingen

Ian Broudie – Song For No One

Tisdag kväll, ettans sista lektion avklarad. Ser fram emot brunch med klassen imorgon, och klipptid. Ja, jag tjatar om det. So bite me.
Geografiredovisningen idag gick i alla fall okej.
Vilket innebär att läraren inte såg vår grupp.
Jag har spelat gitarr och sjungit och spelat piano och bakat hallon- och chokladscones idag. Mått lite halvdåligt men också ganska bra. Glömt paraply och blivit blöt och sprungit till vagnen.
Jag hade säkert nåt bra och smart att säga, men jag glömde nog av det på vägen.
Just nu försöker jag övertyga Hedda om att sluta obsessa över sin lägenhet som är så fin att man dör lite.
Annars har jag varit totalförvirrad i eftermiddag. Var helt inställd på att som vanligt fixa lite mat och gå och sätta mig och plugga på nånting, men när jag stod och hällde upp flingor i en skål så hejdade jag mig plötsligt och kom på att jag inte hade nåt att göra. Så jag och syster yster satt och pratade en stund, och sen gjorde vi en tigerkaka.
Som natt och dag och grus och gräs men bra är vi ändå.


Dagens lilla glädje-grej: att få MVG i geografi och bli jävligt nöjd eftersom jag faktiskt har kämpat i den kursen.
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

grus och gräs? haha :D har påven en rolig mövva?? lavjo <3

2010-06-08 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0