Skratta om ni vill (för det gör jag)

Är helt groggy och tung i huvudet: vaknade precis efter att ha somnat i solen på altanen. Är varm och seg och lite allmänt glad, sådär. Syster ysters spellista går varm i högtalarna och jag har mer eller mindre beordrat my bro from another hoe Oscar att komma hit och säga hej om en stund.
Tänkte mest dela med mig av ännu en minnesvärd sommarkväll. Igår var jag nämligen ut till Hinsholmen och grillade med några sköna lirare i solen, på ett par klippor precis vid havet.
Föreställ er en idyllisk liten plats: solvarma klippor, lite skog i bakgrunden, en våldsamt vacker solnedgång, fina människor, några engångsgrillar, lagom varmt.
Precis så var det.
Fast lite bättre.
Samma dag käkade jag och Marinad Wackernagel också århundradets brunch. Fortfarande glad för den.
Kvällen innan kom Kicks och Marcus över och vi hamnade i soffan framför Chocolat och dreglade över Johnny Depps kindben och hävde i oss godis och te. Som Marinad Wackernagel i efterhand ack så nyktert påpekade: "choklad och Johnny Depp, kan det bli bättre?"
Kan det bli bättre?
Nä, jag tror fan inte det kan bli bättre än såhär. I så fall är det i himlen, och då är man ändå död, och då är det inte så jävla kul i alla fall. Så... nä. Det kan omöjligt bli mycket bättre än såhär.
Mår så bra nu att det nästan är löjligt.



Glad midsommar folks!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Mitt. Fula. Smeknamn. Dör.



HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

2010-06-27 @ 20:43:34
URL: http://enpratstund.blogg.se/
Postat av: yster

Du glömde mig där minsann.

Jag är inte nöjd. Mehe.



Fan töntigt också att du kan skriva så bra om ingenting alls, egentligen. Du är grym ma bro from the same hoe.

2010-06-28 @ 23:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0