And I am, HOW old, again?

Plugga historia/samhäll, skriva svenskaessä, göra geografiredovisning?
Eller facebook-chatten?
Jag kan inte låta bli. Det är för kul. Jag känner mig som en tioåring som sitter och fnittrar jättekorkat. Men kul är det.
I övrigt tyckte vår mattelärare att jag var "en liten luring" (!?) när det gällde att sätta betyg.
Därför får jag göra en till "relativt omfattande uppgift" imorgon kring lunchtid.
Okej.
Typ... skjut mig.
Snarast.
Tack på förhand.


Dagens lilla glädje-grej: att tydligen ligga på gränsen mellan VG och MVG i matte. (Var för övrigt tvungen att fråga människan vilka två betyg jag låg och vägde mellan. Han var dock inte lika road.)
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: hilda

Lycka till med mattekluringen! Sedan ska vi dö tillsammans på samhällsexaminationen. Usch och fy och blä....

2010-06-02 @ 08:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0