Optimism... not

Hej.
Idag har jag varit hos tandläkaren. Det är traumatiskt. Folk gräver omkring i käften och håller på och så gör det ganska ofta ont. Idag fick jag någon sorts elastiska band som går att ta av och på. Meningen är att de ska dra min käke rätt på nåt vis. De ska tas av varje gång jag äter.
Ursäkta, man jag är fan inte sådär jättepepp på att hålla på att gräva runt i munnen så fort jag ska käka nåt. "Här, vill du ha en chokladbit?"
"Åh tack, ja vänta lite bara" - gräva salfs gräva - "tack så mycket."
...
Liksom baaaara.
Hur som helst så kanske jag får ta ut tandställningen nåt år tidigare än planerat, om de här banden nu funkar bra. Det vore ju jävligt nice. I alla fall nåt som är bra med den här jävla dan.
Annars så stressar jag sönder inför syster ysters student och allt jag inte har förberett för att jag samtidigt stressar sönder med svenskaessän.
Jag känner mig ynklig. Just nu är allt lite grann åt helvete. Ska gå och lägga mig och sova en stund.
Dagens lilla glädje-grej: att sitta i Mac-salen och göra sjuka miner i PhotoBooth med Miranda.
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

hahahaha jag gillar bilden!

man måste inte vara glad varje dag. ibland är det piss och så är det. var arg! hihi

2010-06-03 @ 16:34:32
URL: http://enpratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0