Men, eh, cheers då

Den här dagen försvann. Igår också, för den delen. Igår gjorde jag ingenting, förutom på kvällen då mina och Alices föräldrar hade krökfest med fyrtio andra glada medelålders-människor. Jag och Alice rymde följaktligen till Hannah och kollade på teve, gjorde mannagrynsgröt och drack te. Sen somnade jag hos Alice nån gång när det blivit ljust ute. Vi vaknade några timmar senare, käkade frukost, tog en cykeltur och köpte Ben & Jerry's-glass, bakade bröd, kollade film och käkade hamburgare med familjerna. Och nu är klockan åtta och jag har absolut ingenting alls att göra.
Fan ta alla er med sommarjobb.
Ni andra vet var jag finns.
Jag måste börja planera mina dagar. Hitta nåt att göra. Göra nåt.
Nananananana.
Om jag bara kunde få tillbaka vår kamera så skulle jag kunna sysselsätta mig mycket lättare. Jag tänkte för övrigt skita i att sova nån dag och gå och ta kort på soluppgången. Vore ganska nice.
Detta då självklart efter att jag lärt mig gilla kaffe.

By the way. Det där filmklippet som jag nämnde för ett tag sen, på när jag sjöng, det ligger i alla fall på facebook nu. Gick inte att ladda upp här. Eller så gör det det, bara att jag inte fattar. Tihi.
Nu tror jag att jag ska ta en liten promenad i kylan och sen, eh, får vi se.

Dagens lilla glädje-grej: att mumsa på en bit varmt, nybakat bröd.
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

story of my life, iallafall det om ingen sysselsättning/sommarjobb. dock kan man alltid se på scrubs när allt annat sviker, hohoho

2010-06-13 @ 22:44:33
URL: http://enpratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0