Damp-Hjalmar

Så, matteuppgiften gick åt helvete men det var lite komiskt ändå. Satt och kladdade lite efter att ha kommit över första chocken när jag fick se uppgiften, sen lämnade jag in med ett ursäktande "asså förlåt, men jag fattar helt enkelt inte det här" och gick och gjorde en samhälls/historiaexamination istället. Det gick i alla fall lite bättre.
Har köpt ett par klackskor och studentpresent till syster yster. Syster yster ska åka till Kina, nu är det kirrat. Jävla syster yster. Hur fan ska det gå, är det tänkt?
Är lite lack på att matteläraren inte har mailat ut mitt betyg än. Och nu ska jag gå och städa halva huset och se på Grey's Anatomy. Svenskaessän får vänta.
Bjuder på en fin bild som Miranda skickade, som tydligen kommer upp när man googlar Hjalmar (fråga inte):


Dagens lilla glädje-grej: att ta en halvtimme för mig själv på kajen vid skolan och sola med Franz Ferdinand i hörlurarna.
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

WAHHAAHAHAHHAHAHAHAAH världens bästa Hjalmar-bild!

2010-06-02 @ 20:55:47
URL: http://enpratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0