Brillant

Hej hopp.
Äntligen sol. Ni fattar inte min lycka. Värme. Sommar. LYCKA.
Nere står (ännu) ett bröd på jäsning som jag ska ta med mig på picknick med Miranda imorgon, och själv ska jag strax in i duschen.
Jättejättepepp på picknick faktiskt. Så kanske en filkväll på det och så leker livet. Tihihi.
Idag har jag och syser yster varit jätteduktiga och tränat.
Det är också ungefär allt vi har gjort.
Om ett litet tag ska jag ner på stan och trösta en ledsen Hedda med fika. Sen ska jag fortsätta förbereda min awesome picknick (Miranda, jag går fan in för det här!!).
Annars... tja. Tror att jag sakta (mycket, mycket sakta) börjar varva ner lite grann från den konstanta stressen sen ett halvår tillbaka. Det känns bra. Okej att jag nervöst kollar skolans mail varje halvtimme för att se om betygen kommit, men ändå. Det börjar så smått sjunka in att jag faktiskt är helt ledig i två månader framöver. Och man, I like it.
Allt blir så mycket roligare när solen kommer fram.


Dagens lilla glädje-grej: att träffa en gammal kompis på gymmet.
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

PICKNICKEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kommer bli The picknick of the year!!!!!!!!!!!!!

2010-06-15 @ 14:36:12
URL: http://enpratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0