Aggressionshantering nästa?

00:51.
Fick precis reda på mitt mattebetyg. Mailade i förrgår, lite ödmjukt och försynt:

Hej!
Vill verkligen inte vara tjatig, men jag har fortfarande inte fått mitt mattebetyg... så jag undrar bara att om du har det, skulle du kunna maila ut det? :)


Läraren:

Om du inte vill verka tjatig, varför mejlar du då hela tiden? :)
Väl godkänt betyg fick du efter noga övervägning


Inte ens en punkt. Dryga jävel.
Två mail skickade jag. Två. Under lika många veckor. Resten av klassen hade redan fått sina betyg när jag gjorde uppgiften från helvetet, för ungefär två veckor sen.
VG är helt okej. Det var ju inte som att jag ansträngde mig så värst. Men ändå. Detta av en snubbe som går omkring utan skor eller fler än ett enda ansiktsuttryck.
As.

Kommentarer
Postat av: Miranda

fyfan vad iskallt. hur han formulerade sig alltså. svin! SVIN!

2010-06-19 @ 12:19:47
URL: http://enpratstund.blogg.se/
Postat av: Shelly

AS! As är vad han är! Hoppas han bajsar ner sig

2010-06-19 @ 12:24:46
URL: http://atthamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0