Kortaste inlagget in history

So.
Italien ar varmt.
MYCKET fucking varmt.
Jag ar rod lite overallt.
Lite smafet efter all god mat.
Rom var hektiskt och lite laskigt. Galna bilister och bastuvarme.
Sardinien ar helt galet fint, iallafall vid kusterna. (Rocki, jag letar tips i Alghero).
Nu sitter jag pa ett internetcafè och min familj vill att jag ska bli klar.
Vi ska till annu en crazy-vacker strand och sola och bada och dricka ol och lask och ata brod, skinka och mozzarella.
Nar jag kommer hem drar jag och Hanni till England.
Jag saknar alla i Sverige.
Ciao ragazzis!

Kommentarer
Postat av: Rocki

hEJ Lisa. Vill bara säga att it's all about teh pasta, så sånna tips är mucho välkommna!:) Ha det finast där borta bellabella!

2010-07-11 @ 01:02:29
URL: http://atthamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0