Allt och lite till

Syster yster.
Jag kommer sakna dig.
Jag kommer sakna dina morgontrötta grymtningar.
Jag kommer sakna att du sms:ar och frågar om du får låna en tröja.
Jag kommer sakna våra djupa samtal i badrummet mitt i natten.
Jag kommer sakna din brutala ärlighet.
Jag kommer sakna att du kan översätta det jag säger till mamma och pappa.
Jag kommer sakna att du alltid fattar vad jag menar, även när - eller kanske framför allt - jag inte gör det själv.
Jag kommer sakna din matlagning.
Jag kommer sakna dina irriterade suckar när jag har glömt eller förträngt nåt.
Jag kommer sakna att du är så jävla stark.
Jag kommer sakna att kunna prata med dig om precis vad som helst.
Jag kommer sakna att kunna reta dig för att du är så snygg hela tiden (även när du försöker vara ful).
Jag kommer sakna att ta en random fika med dig och ignorera skolarbetet trots att jag inte borde.
Jag kommer sakna dina insiktsfulla kommentarer.
Jag kommer sakna att du blir arg på mig för att jag inte tar för mig riktigt som jag borde.
Jag kommer sakna att du spelar din musik och tjafsar med mig när jag vill spela min.
Jag kommer sakna att komma hem när du redan är hemma.
Jag kommer sakna att du plötsligt får för dig att baka pannkakor.
Jag kommer sakna din förmåga att se rakt igenom mig.
Jag kommer sakna dig.

Kommentarer
Postat av: chin chi rrrr

JAG ÄLSKAR DIG.

2010-07-28 @ 13:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0