Jesus

Och jag vet inte riktigt vad man säger i såna här lägen förutom TACK.
En sprillans ny Nikon D3100 ligger och schteker på sängen och skiner som den trofé den är.

JA JAG VANN FOTOTÄVLINGEN.
Jesus.
Det har inte riktigt gått in. Börjar fortfarande skratta lite okontrollerat med jämna mellanrum.
Liksom... VA. En egen kamera. Jag. Egen. Min. Kamera. Som jag vann.
Jesus.
Hade en förjävlig dag och var nära att börja gråta flera gånger i skolan för jag håller på att bryta ihop men sen kom jag hem till min mingel-dejt och fasta punkt i vardagen Hannah och så frös vi oss ner till GP och så drack vi kaffe och julmust och så läste de upp vinnarna och så kände jag mig lite svimfärdig men väldigt väldigt glad och så oh my god så stod jag med en systemkamera i händerna och en imponerande blombukett och kunde inte sluta le.
Sen fraktade vi blombuketten och två enorma påsar hem till mig och åt middag och föräldrarna bjöd på bubbel och det kändes ganska nice att jag faktiskt gjort det här helt själv. Min bild. Min kamera. Min vinst.
Jesus.
Så tack gud och tack universum och tack Hannah för att du följde med och för att du finns och tack mina föräldrar för att ni fick mig att skicka in och tack GP för kameran och tack alla som röstade och oj oj oj.
Hojjabajja.
Kan fortfarande knappt sluta le.

Nu måste jag dock verkligen sova. Ser i kors.
Kolla GP imorgon, förresten. Kanske finns en kort artikel om mig. Kanske.
WHOOOA dagens lilla glädje-grej tar vi en annan gång. Pusskram skumbanan och söta drömmar och allt sånt <3

Kommentarer
Postat av: HILDA

GRATTIS LISA! Du förtjänar verkligen att vinna för du tar sånna underbara bilder. LOVE YOU <3

2010-12-14 @ 00:41:43
URL: http://hildaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0