Balans i tillvaron

Bara för att gårdagen var så underbar, har idag-dagen varit desto sämre. Inte superkass, bara... blä. Vaknade helt på fel sida med ett trist sms vilket startade dagen uppochner. Tillbringade förmiddagen med att diska och bråka med myspace som inte alls vill leka med mig (http://www.myspace.com/isisongs om det nu bestämmer sig för att funka nån dag). Sedan skyndade jag ner på stan för att ta en fika (och några bilder) med Oscar, men var fortfarande irriterad när jag kom hem. Som grädden på moset drog jag och mina föräldrar igång världens bråk vid middagen också. Bara för att göra allting lite roligare liksom.
Men efter det så satt jag och pappa och lyssnade på musik och pimplade te i nån timme och då kändes allt lite bättre. Så bortsett från att mitt huvud är på krigsstigen och hjärnan på väg att tränga ut ur öronen så är allt ganska chill nu. Men helst av allt vill jag bara att den här dagen ska vara över. Dra täcket över huvudet och skita fullkomligt i allt. Jag orkar inte vara trevlig just nu. Förlåt världen. Shit.
Lyssnar på Michael Bublé – Feeling Good och tycker det är lite ironiskt.
Det är då man går och lägger sig tidigt.


Good fucking night.

Kommentarer
Postat av: Miranda

börjar också komma in i nån form av svacka nu, ööörhfmfms orkar inte....

2010-08-20 @ 00:03:34
URL: http://enpratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0