Sablar i havet

Blir inte riktigt av med den här urkfuckmylife-känslan, hur hårt jag än försöker. Att gå på stan och käka bagels med Miranda hjälpte, men så fort jag hamnade själv på bussen hem försjönk jag i grubblerier och frustration och irritation på mig själv. Känner mig såpass låg att jag inte ens orkar samla tillräcklig motivation att gå på Hoffmaestro & Chraa ikväll, och jag hade peppat för det rejält länge, ändå. Så det blir film och Ben & Jerry's ikväll i ett tomt hus. Ser statusuppdateringar på facebook av folk som taggar Hoffmaestro och önskar att jag hade orkat själv. Men jag lyssnar på en jazz-spellista och drunknar i en stickad tröja istället, och det är ändå rätt lagom just nu.
I alla fall så funkar myspace nu. Känns lite bra ändå.
Okej. Jag behöver mat nu.
Kanske blir mer pepp när jag fått i mig lite bränsle.
Just nu saknar jag syster yster så mycket att det gör ont och lyssnar på Billie Holiday.


Mors kors gummigalosch <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0