God kväll

Ni vet en sån där perfekt kväll med en härlig vän i en soffa med en gigantisk kopp te och en halv burk Ben & Jerry's? Med en skitfilm, tjejsnack och massa musik? Eller en go bio med gamla vänner som man träffar alldeles för sällan?
Welcome to my world. Det var min dag.
Har suttit och svettats lite ikväll. Först trodde jag att det var för att jag satt under en tjock filt med en varm kopp te. Men sen kom jag på att det var nog inte det. Jag tror att det var för att jag är så varm inombords.

Jag undrar var vi skulle vara utan vänner.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh du är underbar Lisa, tack för en bra dag!

2010-08-19 @ 00:10:01
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0