Välkommen till min nya blogg, IGEN

Godkväll, kamrater!
Jag blev trött på blogspot.se:s lama bloggmallar och bestämde mig för att pröva något nytt och annorlunda. Med lite (mycket) hjälp från Miranda och fader min har jag nu lyckats skapa en sida som ser helt okej ut. Det krävs fortfarande lite jobb för att fixa färger och typsnitt, men var goda ha överseende. Tack på förhand. Och massa massa cred till far och Mirindi.
Vi får se hur det blir nu i framtiden, jag prövar mig fram lite grann med layout och hur allting fungerar. Detta är alltså mest ett testinlägg, men jag kan väl nämna lite kort om, ja, vad det nu är jag brukar skriva om.

Idag har varit ganska chill, som vanligt. Musik på morgonen - nog för att vår ensemble inte kan lyssna på varandra och mer är en grupp solo"musiker" i grupp, men det är jävligt kul ändå. Så inställd engelska på grund av nationella prov (jag har mitt på torsdag, jippie) och till slut geografi. Som är jätteintressant trots att vi jobbar med samma sak som vi har jobbat med hela året: hållbar utveckling.
Hållbar utveckling.
Hållbar utveckling.
Hållbar utveckling.
Hållbar utveckling.
Hållbar utveckling.
Men som sagt. Intressant.
Efter att ha varit hemma en kortis och snackat basfrekvenser och EQ med en krasslig far så drog jag och en underbar liten underlig varelse vid namn Karin ner på stan och en flashmob, "dyrka en kebab".
Jag vet. Helt sjukt. Och asbra.
Sen knatade vi omkring en stund och tog lite bilder och hade mysigt.



Dagens lilla glädje-grej: att sitta i soffan med pappa och en tallrik yoghurt och diskutera hur basen i Dani California känns (rund).
Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: miranda

fin layout :) även om nada är kvar från det jag gjorde. du kunde ha sagt att det var fult från början vettu så kunde jag ha gjort om? xD jaja.



det är asenkelt att lägga upp bilder i inläggen, du klickar på bilden av ett träd och sedan typ skapa bild eller nåt och så väljer man bildens bredd och om den ska vara i full storlek eller miniatyr.

2010-04-21 @ 11:06:50
URL: http://enpratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0