Air

Sitter med nya Spotify igång med importerade låtar från iTunes. Plötsligt slumpas en pinsamt gammal egen låt fram och jag blir helförvirrad. Jag känner igen det här asså, men vafan ÄR det? Åh... shit.
Har ingen som helst aptit och skrämmer mig själv lite grann. Tvingar i mig energi för att hålla mig igång, annars hade jag nog inte ätit nånting. Är svag och känner mig liten. Och som om jag har luft i ådrorna istället för blod. Mycket underlig känsla. Skrev precis en låt om det, bara för det. Den blev lite fin nästan.
Planerna för valborgskvällen ändras hela tiden, och det enda som är säkert är att jag ska käka med syster yster och syster ysters trevliga kompisar. Sen får vi väl helt enkelt se, verkar det som. Jag orkar helt enkelt inte bry mig. Det får lösa sig.
Den här dan har varit skit. Ångest och bottenlös trötthet och fucking likgiltighet som gör mig galen. Dock har jag varit otroligt flitig på historian och gjort ungefär en tredjedel av hela uppgiften. Känns bra faktiskt.

Air, is all that I am made of
it's the only thing going through my veins
And I, can feel you looking through me,
don't you?
Air, is all that I've become
I'm a soft breeze
running through your hair

Dagens lilla glädje-grej: att bara ha skitkul med mina kompisar, det räcker.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0